پي سي دانلود
هر دقيقه بروز مي شويم 
قالب وبلاگ
دانلود Kaspersky Rescue Disk v10.0.31.4 Build 2012-06-16 - دیسک نجات آنتی ویروس کاسپراسکی جهت اسکن سیستم از طریق بوت

در حال حاضر کمپانی روسی کاسپراسکای یکی از قدرتمندترین تولید کنندگان نرم افزار های امنیتی در جهان محسوب می شود، و آنتی ویروس Kaspersky تولید شده توسط این شرکت، یکی از محبوب ترین آنتی ویروس های دنیا برای از بین بردن ویروس ها، کرم ها، جاسوس افزار ها و دیگر فعالیت های مخرب می باشد. اما در حالتی که آلودگی بیش از حد سیستم موجب تخریب ویندوز شده و قادر به استفاده از ویندوز نیستید قطعأ کاری از دست آنتی ویروسی که درون ویندوز نصب کرده اید نیز برنخواهد آمد. در چنین شرایطی استفاده از یک دیسک نجات امری کاملأ معقول است. کاسپراسکای نیز مانند دیگر شرکت های تولید کننده آنتی ویروس چنین دیسکی را به منظور بازیابی و پاکسازی سیستم های آلوده، ارائه می کند. Kaspersky Rescue Disk به خوبی می تواند مشکلات سیستم شما را در حالتی که به ویندوز دسترسی ندارید برطرف سازد. یکی از ویژگی های کلیدی این دیسک در اسکن اطلاعات و پاکسازی هوشمند فایل های اجرایی بدون آسیب دیدن و یا حذف آنها است. همچنین برخلاف دیگر دیسک های مشابه، می توانید نسخه ای از آن را بر روی حافظه فلش خود داشته باشید و الزامأ نیازی به رایت دیسک نمی باشد.


ادامه مطلب
[ چهار شنبه 31 خرداد 1391 ] [ 17:53 ] [ محمد رضا محمدي تبار ] [ ]
دانلود ESET SysRescue CD (Update 7226) 2012-06-16 - دیسک نجات آنتی ویروس NOD32 جهت اسکن و از بین بردن ویروس ها در حالت بوت

آنتی ویروس های تولید شده توسط شرکت ESET به دلیل قدرت حفاظتی بالا در بین کاربران رایانه بسیار محبوب و پر استفاده می باشند. اما بعضی از ویروس ها ممکن است با تکثیر خود بر روی سیستم و آلوده نمودن فایل های مختلف، به طور ناگهانی سیستم شما را ریستارت نمایند و پس از راه اندازی مجدد، رایانه شما قادر به بالا آوردن سیستم عامل نباشد، در چنین مواردی که معمولا فایل Log بوت سیستم شما توسط ویروس پاک شده یا به دلایلی رایانه شما قادر به شناسایی آن نمی باشد، می توانید از دیسک نجات ESET SysRescue CD استفاده کنید، زیرا تنها کافیست سیستم خود را از طریق CD و از ESET SysRescue Boot Media تنظیم نموده و بوت نمایید. دیسک نجات تولید شده توسط شرکت ESET نسبت به سایر دیسک نجات های موجود از سرعت بسیار بالایی برخوردار است و از آنجایی که اسکن کامل فقط در شرایط خاص لازم است به صورت پیش فرض این بسته چک های اولیه و حساس را انجام می دهد و کاربر در صورت تمایل می تواند آن ها را کامل نموده و اسکنی عمیق و دقیق داشته باشد.


ادامه مطلب
[ چهار شنبه 31 خرداد 1391 ] [ 17:2 ] [ محمد رضا محمدي تبار ] [ ]
دانلود Avira Antivir Rescue System v3.7.16 2012-06-16 - دیسک نجات آنتی ویروس آویرا جهت اسکن سیستم از طریق بوت

آویرا به عنوان اولین شرکت سازنده آنتی ویروس آلمانی، امروزه توانسته آنتی ویروس های بسیار خوبی را به بازار عرضه نماید، اما نصب آنتی ویروس برای جلوگیری از آلوده شدن سیستم به ویروس ها مناسب است ولی اکثر آنتی ویروس ها برای تمیز کردن یک سیستم آلوده به ویروس خوب عمل نمی کنند.
از این رو این شرکت نیز مانند دیگر شرکت های تولید کننده انتی ویروس، دیسک نجاتی را به منظور بازیابی و پاکسازی سیستم های آلوده به ویروس، ارائه کرده است. بعضی از ویروس ها ممکن است با تکثیر خود بر روی سیستم و آلوده نمودن فایل های مختلف، به طور ناگهانی سیستم شما را ریستارت نمایند و پس از راه اندازی مجدد، رایانه شما قادر به بالا آوردن سیستم عامل نباشد، در چنین مواردی که معمولا فایل Log بوت سیستم شما توسط ویروس پاک شده یا به دلایلی رایانه شما قادر به شناسایی آن نمی باشد، بهتر است به جای نصب مجدد سیستم عامل ابتدا سیستم را از ویروس ها و فایل های آلوده پاکسازی نمود، و حال که دیگر سیستم قادر به شناسایی سیستم عامل نمی باشد، راه حل موجود استفاده از دیسک نجات Avira Antivir Rescue System می باشد که با امکان بوت شدن، این توانایی را به شما می دهد که سیستم را از روی این سی دی راه اندازی نموده و رایانه خود را از ویروس های مختلف پاکسازی نمایید.

 

 


 

 


ادامه مطلب
[ چهار شنبه 31 خرداد 1391 ] [ 16:38 ] [ محمد رضا محمدي تبار ] [ ]
دانلود Microsoft Malicious Software Removal Tool v4.9 - نرم افزار شناسایی و پاکسازی بدافزارهای جاسوسی

Microsoft Malicious Software Removal Tool ابزاری کوچک و قدرتمند از مایکروسافت است که به شما کمک می کند تا به اسکن سریع کامپیوتر خود پرداخته و بد افزارها (Malicious) و یا نرم افزار های جاسوسی را که قصد نفوذ به سیستم شما را دارند تشخیص داده و به حذف آن ها بپردازید. این نرم افزار قادر به شناسایی و پاکسازی انواع مختلف کرم های بد افزاری رایج مانند Blaster, Sasser و Mydoom از کامپیوترهای آلوده می باشد. علاوه بر این، Microsoft Malicious Software Removal Tool می تواند در حذف برنامه هایی که به هیچ وجه از سیستم پاک نمی شوند، کمک به سزایی برای شما باشد. با استفاده از این ابزار فوق العاده در کنار یک آنتی ویروس آپدیت، می توانید از نفوذ نرم افزارهای جاسوسی به سیستم خود جلوگیری کنید.

قابلیت های کلیدی نرم افزار Microsoft Malicious Software Removal Tool:

- تشخیص بدافزار ها و حذف کامل آن ها

 

- امکان انجام اسکن در حالت اسکن کامل، اسکن سریع و یا اسکن به صورت سفارشی

 

- حذف برنامه هایی که به راحتی از سیستم پاک نمی شوند

 

- جلوگیری از نفوذ نرم افزارهای جاسوسی

 

- تشخیص کرم های Blaster, Sasser و Mydoom

 

- استفاده حداقل از منابع سیستمی

 

- و ...


برچسب‌ها: آنتي ويروس
ادامه مطلب
[ چهار شنبه 31 خرداد 1391 ] [ 16:30 ] [ محمد رضا محمدي تبار ] [ ]
صفحه قبل 1 2 3 4 5 صفحه بعد
.: Weblog Themes By Iran Skin :.

تبلیغات

به وبلاگ من خوش آمدید
آخرين مطالب
لینک دوستان

تبادل لینک هوشمند
برای تبادل لینک  ابتدا ما را با عنوان پي سي دانلود و آدرس p30downlod.LXB.ir لینک نمایید سپس مشخصات لینک خود را در زیر نوشته . در صورت وجود لینک ما در سایت شما لینکتان به طور خودکار در سایت ما قرار میگیرد.